אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • המכורים לריגושים

    הוא הגיע אלי לפגישת התנסות לאימון יצירת זוגיות. נראה טוב, אינטיליגנט עם יכולת ביטוי מרשימה ביותר. תיאר את עצמו כאדם מצליחן רק בתחום הזה, זוגיות, קצת נתקע. הוא אמר – "אני מת לזוגיות. רוצה להתחתן. מת לילדים".

     

    כששיתף על הביוגרפיה הזוגית, הבחנתי שבכל הקשרים בתחילת הקשר הבחורה הלהיבה אותו מאד, אך בהמשך הוא מגלה פגמים חיצוניים ותכונות אופי לא מתאימות.  אף אישה לא שרדה את מערך הציפיות הגבוה והבלתי אפשרי שלו. ואז הבנתי, מולי יושב המכור לריגושים באהבה.

     

    המכורים לריגושים באהבה (כמובן קיים גם מודל נשי מכור ) לרוב מצליחים בקריירה, יש להם חברים/חברות אך להתמסד בקשר מהווה איום גדול עבורם. ועל  כן הם נעים ממערכת יחסים אחת לאחרת, ומשאירים שובל של לבבות שבורים, כולל זה שלהם. הם נלהבים גדולים בהתחלה, נמשכים לאתגרים קשים, מעניקים את ליבם - כל כולו, ומתקפלים אחרי כמה לילות.


    אם זיהיתם את עצמכם אתם בטח תוהים – אז מה עושים עם זה? איך אפשר לשנות את זו?!

     

    כדי לשנות, חשוב להבין שהמכורים לריגושים באהבה מונעים ממשהו שמסרס את ההתבגרות שלהם. קושי להתחייב, שעמום תכוף, בררנות יתר, ומתחת לכל אלה מסתתר – פחד.

    עמוק בפנים הם לא סומכים על עצמם שיעשו את הבחירה הנכונה, שיצליחו להישאר עם אותו האדם שנים רבות, או שמתוך האינטראקציה הזו יחשפו הפגמים שבאישיותם (כן, גם להם יש כאלה...), ולכן הם ממשיכים לנוע מקשר אחד לאחר. משהו בתפיסת האחר שלהם עטוף בציפיות גבוהות ובמינימום מקום לטעויות.

     

  • אז מה עושים עם זה?

    בלי הרצון לשנות – כנראה שלא יקרה כלום. כשיש את הרצון אפשר להתחיל לעבוד על שינוי הרגלים, סבלנות וסובלנות.


    שינוי הרגלים – במקום לקפוץ ראש לכל מערכת יחסים מסעירה, במקום לחפש את הקשים להשגה, יש לעשות בדיוק ההפך. להתחיל בעדינות את היחסים.

     

    סבלנות – מומלץ להיאזר בסבלנות כשההתלהבות יורדת. זאת ההזדמנות להכיר באמת את האדם שמולכם ולא את האידיאה שייצרתם בראש. ובכל פעם שתבחינו בפגם הזכירו לעצמכם, זה רק חלק מהאדם וזה מה שמעניין.

     

    סובלנות – כן, יש לכולם חסרונות. זה השיעור החשוב ביותר בלהכיל את חסרונותיהם של האחרים, ובאותה הנשימה גם את אלו שלכם. למדו להפוך את החיסרון ליתרון. עם הזמן דווקא המקומות האלו יהפכו לקוריוזים הקטנים שהופכים את האדם השני לכל כך מיוחד בעיניכם

     

    שלכם

    ויקי

BizMakeBiz פותח ע"י