אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • קרה לכם שלאד​ם אותו הכרתם היה משהו חיצוני שמבחינת רשימת המכולת הוגדר כ"אני לא יוצא/ת עם ....." אבל היתה שם איכות שגרמה לכם לחשוב פעמיים ואפילו לתת לקשר הזדמנות? 
    אני זוכרת בתקופה שהייתי סטודנטית ועבדתי במכירות טלפוניות, התגלגלה לה שיחת מכירה טלפונית עם לקוח פוטנציאלי לשיחה אישית. הוא ביקש את הטלפון שלי ומשם התחיל "רומן טלפוני" במשך שבועות.

    ​לא ראינו אחד את השנייה, זה היה לפני עידן הפייס. שעוד יכולנו לומר "אין לי תמונה טובה" אבל כן שוחחנו ולא התכתבנו. אני זוכר
    ת שהוא הקסים אותי בשיחות שלנו. משהו באינטונציה, בגוון הקול, בכימיה שנוצרה איפשר לזה להמשיך. הייתי סקרנית אבל חששתי להתאכזב. 
    ​​
    ​​הוא נשמע לי גבר מצחיק, מקסים, בטוח בעצמו, טיזר לא קטן.

    ​שנפגשנו בסופו של דבר, זה היה בליינדייט אמיתי, הייתי קצת בשוק. ​מצד אחד הגיע למפגש אותו בחור שאיתו שוחחתי כמה שבועות מצחיק, מקסים, מלא ביטחון, טיזר, אך הוא היה נמוך ממני בכמה סנטימרים. לא ציפיתי לזה וזה הפריע לי מאוד ברגעים הראשונים.

    הוא לא נלחץ מזה (מהבעת התדהמה שהיתה לי ) להפך הוא הצליח למנף את זה, והדייט היה מדליק ומלהיב. ועל אף שגובה היה אחד, אם לא הדבר ברשימת המכולת שלי נפגשנו לא מעט פעמים.

    האם שאלתם את עצמכם מהם האיכויות שלכם?
    ​כן שלכם!
    ​לא פעם בשיחות ואפילו בדייטים אנחנו מרוכזים במה שאין לנו. (שיער/כסף/גובה/השכלה/יותר מידי משקל/גיל מתאים ועוד).
    ​עד כמה אתם עסוקים להבליט את האיכויות הייחודיות שלכם, בלי להתבלבל?

    ​האם הן באות לידי ביטוי בשיח/מפגש?
    ​האם אתם מודעים להם? יודעים מהם?

    ​הסרט "להתאהב מעל הראש"  סרט צרפתי, מתמודד בדיוק עם העניין.

    ​גבר נמוך קומה מנהל שיחה טלפונית עם בחורה ששכחה את הטלפון שלה במסעדה. הוא ראה אותה, הוא ראה שהיא ממש גבוה. ועדיין לא נבהל. לאורך הדרך הוא הביא את האיכויות שלו, הכריזמה, השנינות למרחב בניהם.

    ​שלא כמו בסרטים האמריקאים בהם הכל ורוד, הסרט מביא גם את הקושי, וההתמודדויות בדרך אינטליגנטית מעוררת מחשבה.  


    זה הטריילר ​לחצו כאן "להתאהב מעל הראש"

    ​נכון החיים הם לא סרט קולנוע. 
    ​ונכון בשונה מאירופה בישראל נדיר יותר לראות הפרשי גובה כאלה. ועדיין, מקווה שעוררתי בכם ובכן נקודה למחשבה על אותם איכויות שקיימות בכם ואתם לא מציגים אותם לראווה.


    שלכם באהבה

    ויקי שלום זלוסקי


     
BizMakeBiz פותח ע"י