אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • רוצה להיות סיפור ההצלחה הבא


     
  • יעל (השם חסוי) בת 33 סדנת אימון למציאת זוגיות 09/13

    אני אתחיל מזה שאני מגיעה מבית דתי, אני עצמי לייטית, וכך הם חבריי. יצאתי ללא מעט דייטים לפני שהצטרפתי לסדנא, אבל אף אחד לא נמשך יותר מ2-3. תמיד חשבתי שזה בגלל שאני בררנית. אבל בסדנא הבנתי שזה לא רק זה, היה לי גם מעצור מיני, פחדתי פחד מוות מה יקרה אם ימצא חן בעניי מישהו שיגלה שאין לי ניסיון בכלל.

    אני קצת מתביישת לשתף אבל הסדנא נתנה לי אומץ לסמן לי מטרה, להשתחרר מהמעצור הזה, ולא לעשות את זה עם סתם אחד, אלא אם מישהו שיבין ויהיה גם נחמד. זה לא היה קל, והייתי צריכה לעשות לא מעט שינויים בדרך, כמו להתחיל לקבל את הגוף שלי, אפילו ירדתי המשקל, וגם הצלחתי לשנות אמונותת כמו גברים אוהבים רק נשים רזות. ולי אין מה להציע. וזה קרה. השגתי את המטרה, זה לא היה קל אבל היתה לי תמיכה של קבוצה מדהימה שעד היום חודשיים אחרי אנחנו נפגשות ותומכות אחת בשניה.

    בסדנא גם חוויתי קשר של חודש, שבשבילי היה מאוד משמעותי, קיבלתי תיקווה שיש לי סיכויי וכן זוגיות מתאימה לי ואפילו זה טבעית לי.  הערכים בזוגיות יעזרו לי היום להשיג את מה שאני רוצה. והכי חשוב אני יודעת שעכשיו, לאחר שעברתי את המחסום זה עניין של זמן, ולא הרבה זמן, בטוחה שבקרוב אני משנה את הסטטוס שלי.

    יעל (חשוב לי לא לפרסם שם, בכל זאת השיתוף מאוד אישי)

  • רותי בת 39 סדנאת אימון למציאת זוגיות 11/12

    אני שמחה שהחלטתי להצטרף לסדנא אימון למציאת זוגיות, הרגשתי את העוצמה של הקבוצה, למדתי המון מהשיתופים. אהבתי שהסדנא התבססה על מחקרים שהבאת . ויקי את אדם ענייני ומעשי, מצד אחד קשובה ומכילה ומצד שמי יודעת גם "לתת בראש" כשצריך ועשית זאת תמיד תוך שמירה על כבודנו ומתוך תחושת נתינה אמון וקבלה. 

     

    למדתי ממך שלא תמיד צריך לחפור כדי להגיע לפתרונות ותובנות, לפעמים פשוט העשייה מאפשרת פתרונות יצירתיים שלא חשבתי עליהם.  אני מרגישה שבזכות הסדנא התבגרתי :), בגרות שמאפשרת לי לשים בצד דפוסים, לראות דברים בעוד כמה זוויות.

    תודה על הכל רותי

  • רווית בת 32 סדנת אימון למציאת זוגיות 10/12

    אני מרגישה שרכשתי כלים רבים בכל הקשוור לאיך להכיר, וגם איך לשמר. הצלחתי לייצר תכנית שתאפשר לי להיות ממוקדת בלמצוא זוגיות עם כל הלחץ של עבודה, חברות, אחיינים וכו. השינוי הגדול שהשגתי הוא אימוץ מהות נשית, מהדיבור ועד להתנהגות זה נמצא על סדר היום. למדתי על עצמי ואיך אני משווקת את עצמי, עובדה יש תוצאות!

    רווית

  • דיקלה בת 38 סדנת אימון לזוגיות 02/11

    לאור הניסיון הקודם הכושל שלי עם מאמן אחר, הופתעתי לגלות שדווקא אימון בסדנא עם בנות נוספות יכול לעזור לי להשיג תוצאות טובות עבורי. במפגשים קיבלתי הרבה משימות. נוצרה קבוצה שתמכה בי שעזרה לתהליך להיות קל יותר. 

     

    האימון איפשר לי להתעורר, לפעול, להיות ממוקדת, ועורר אצלי את הרצון לזוגיות שהיה רדום כנראה בגלל החשש שלא אצליח להשיג את מה שאני רוצה.  בסדנא התחדדה לי העובדה שאם אתייחס למציאת הזוגיות בדיוק כמו כל מטרה חשובה אחרת בחיי, יש סיכוי להצליח, ואז התחלתי לפעול. התגברתי על העצלות וכמו שויקי אמרה על התירוצים, השתמשתי בכלים שקיבלתי והשינוי הגיע.

     

    אני רוצה לכתוב לכל מי שקוראת באתר של ויקי, ויקי מקצועית ותומכת, מבינה ומפרגנת היא לא מהססת לתת בראש, אבל זה מה שהזיז אותי. ממליצה לכל מי שרוצה זוגיות. זה משתלם!!

    דיקלה

  • טלי בת 37 סדנת אימון לזוגיות 02/11

    הגעתי לסדנא בעקבות חברה שנרשמה, הגעתי בלי ציפיות. בתור אחת שהתנסתה בכל כך הרבה, הופתעתי שיש לי עוד הרבה מה ללמוד בתחום מציאת זוגיות. כל שיחות העידוד שהיו לי מחברות לא הצליחו להשיג את השינוי שחוללה בי הסדנא הזו. 

     

    זכיתי להכיר בנות מקסימות, ואיתן רכשתי כלים להתמודד בתחום הלא קל הזה. עבורי זו תחילתה של דרך חדשה, עם קשר חדש. אני בטוחה שבזכות מה שלמדתי הדרך למטרה הסופית תהיה יותר קלה. 

     

    ממליצה בחום לכל מי שחושבת שהיא כבר יודעת הכל. לויקי ישהרבה מה לחדש

    טלי

  • אלה בת 35 סדנת מציאת זוגיות 02/11

    הסדנא מציאת זוגיות בה השתתפתי היתה הדחיפה שהייתי צריכה כדי לצאת לדרך. באמצעות הסדנא השגתי כל מה שתיכננתי ואף יותר. למדתי המון דברים על עצמי, קיבלתי כלים פרקטים ומובנים, ולא סתאם דיבורים. למדתי להשתמש בכישורים שלי כדי לקדם את עצמי והתקדמתי. 

     

    השינוי המשמעותי בסדנא היה ללמוד לוותר על הפחד שגברים יפגעו בי, למדתי לעשות את האבחנה שכל גבר שונה מהאחר, ואני לא צריכה להשליך מהאחד לאחר. בתהליך הזה חזרה לי האמונה, ויקי דיברת בגובה העניים, התבססת על הרבה ידע ממחקרים ועל ניסיון אישי, הרגשתי שאת מבינה כל דבר שאני חווה. 

    הרגשתי שלקבוצה יש כוח להניע אותי קדימה, קיבלתי במתנה חברות חדשות שילוו אותי בהמשך הדרך.

    אלה

  • גילה היתה רווקה בת 40, היום כבר נשואה 10/11

    אני אתחיל מהשורה התחתונה, היום בגיל ארבעים, אני נשואה לגבר מקסים ועומדת עוד מספר חודשים להפוך לאם. הרבה מזה אם לא כל זה בזכות ויקי!!

    הכרתי את ויקי באיזשהו פסטיבל בדרום, באותה תקופה הייתי במערכת יחסים שקצת תקעה אותי והיתה לי תחושה שאעשה שימוש בטלפון של ויקי. ואכן חצי שנה אח"כ צילצלתי, אבל גם אז הייתי בהתלבטות, המערכת היחסים האחרונה התישה וייאשה אותי וכמעט החלטתי לשנות כיוון, לוותר על זוגיות ולהביא ילד לבד, ויקי שיכנעה אותי לתת הזדמנות אחרונה בסדנא, זה לקח שני קורסים רצופים אצל ויקי, היו מלא דפוסים שהייתי חייבת לשנות, הרבה תמיכה, אסרטיביות מצד ויקי ועבודה קשה מצידי. אגב בסדרך הכרתי בסדנא חברות אמת שהן חברותיי עד היום, ולבסוף האהבה הנכונה הגיעה. 

     

    את האהבה הזו כמעט פיספסתי, אבל למזלי ויקי והבנות בסדנא היו שם כדי לנטרל את המכשולים ולנתב את המסלול הנכון לי. ויקי היית שם תמיד, תמכת אמרת את המילה הנכונה, כאשר אני חושבת שרגע לפני השיחה הראשונה שלנו עמדתי מול כוונה ללכת על להיות חד הורית, אין לי מילים איך להודות לך. אני פשוט אסירתתודה על שהחזרת לי את האמונה שזה יכול לקראת לי.

    בנות, ממליצה בחום, השתדלו להישמע "להוראות היצרן" ויקי. 

    גילה

  • יונית רווקה בת 33 סדנת אימון 02/11

    זו הפעם הראשונה שאני נרשמת למשהו ולא מפספסת אף מפגש. המפגשים היו כל כך מפרים! עזר לי מאוד לראות שיש עוד בנות כמוני, שמוכנות לעזור ולגחוף אחת את השנייה לעבר המטרה.  החלקים המשמעותיים ביותר בסדנא היו עבורי השימוש ביכולות שלי, אעלאת הביטחון שלי בתחום והבנה על מה אני מוכנה להתפשר ועל מה לא. 

     

    ויקי, היית אמיתית, משעשית, קלילה ורצינית, מקצועית מאוד, ידעת לומר את האמת גם אם היא לא תמיד נעימה לצד השני, אך בזכות זה התקדמתי!, את מאוד מחוברת לתחום אפילו שזו היתה סדנא הרגשתי איך את נותנת מקום לכל אחת הרגשתי שהיה איכפת לך שכולנו נצליח.

     

    אני רוצה לומר לך תודה על המסירות, על שלא ויתרת לי ועל הכלים שקיבלתי שעוזרים לי גם עכשיו.

    יונית 

  • גלי בת 38 סדנת אימון מציאת זוגיות 09/10

    ההתנסות באימון בסדנא היתה מאתגרת, הבנתי עד כמה ליווי אימוני חשוב עבורי. הקשר איתך במהלך השבוע והמיילים המעודדים שכתבת גרמו לי לעשות צעדים שלא עשיתי בעבר. בסדנא מיקדת אותי איזו זוגיות אני רוצה. לא לוותר על הערכים החשובים לי. קיבלתי נקודות מבט אחרות על מפגשי בליינדייט, למדתי להנות מהם ולבחון אותם אחרת. למדתי להיות מדוייקת במה שאני מחפשת ולהפוך ממחפשת למוצאת!!

     

    תודה לך וגם לחברות החדשות שרכשתי

    גלי

  • דנה סדנת אימון מציאת זוגיות 04/2010

    נרשמתי לסדנא כדי למצוא זוגיות, הזמן רץ והרגשתי שנתקעתי. הייתי בטיפולים וסדנאות, טיולים אינטרנט וכלום לא זז, חוץ ממחוגי השעון. המפגשים הראשונים היו קשים לי, נכנסתי לעניינים רק מהפגישה השלישית. אז התחיל המהפך מבחינתי, התחלתי להיות יותר יוזמת. ללכת בראש מורם, עם חיוך וביטחון. היה לי מאוד קל להתחבר אלייך, הסיפור שלך מאוד דומה לשלי וזה יצר קירבה. את גם מאוד השקעת, הרבה מעבר למפגשי הסדנא, כל הזמן עדכנת בארועים והיית זמינה לשאלות. הרגשתי שאת מביאה הרבה ידע מקצועי, ועכשיו אני מיישמת

    דנה

  • דפנה בת 33 08/10

    אני רוצה להמליץ על מפגש נשים שבו השתתפתי - אימון למציאת זוגיות, בהנחיית ויקי שלום המדהימה. הגעתי למפגש מתוך כוונה לקבל כמה שיותר טיפים לגבי השינוי שאני רוצה שיתחולל בחיי - למצוא זוגיות. אמרתי לעצמי - למה לא ?! זה רק מפגש :) נכנסתי למפגש עם ראש פתוח במטרה להבין מהי הדרך הטובה ביותר בשבילי למציאת אהבה. המפגש היה מעניין, רכשתי כלים שדרכם אני יכולה להשיג את המטרה. הבנתי מה אני עושה נכון, ויותר מזה - הבנתי מה אני עושה לא נכון. 

    המפגש נמשך בסך הכל שעה וחצי, אבל יצאתי משם בתחושה שהכל אפשרי - צריך רק להעז ולנסות. ובאותו שבוע יצאתי לסופ"ש עם חברה וכבר אז הבטחתי לעצמי שאני הולכת ליישם כל מילה ומילה שנאמרה במפגש. ואכן חזרתי מהסופ"ש עם אהבה חדשה אני באמת מאמינה שזכיתי באהבה בזכות השינוי בחשיבה ובהתנהגות שעברתי. 

    אני ממליצה לכולם/ן להגיע למפגש עם ויקי ואפילו להצטרף לסדנא שהיא מעבירה - רק טוב יצא מזה. אני מאמינה שזה יחולל הרבה ניסים ונפלאות בחייכם מבלי שתצפו לזה. זה מגיע בבום !!!! (עם כמובן הרבה עזרה מצידכם). לדעתי כדאי להגיע עם רצון לשינוי בדרכי חשיבה/התנהגות, להיות פתוחים וכמו שויקי אומרת: להיות מוארים !!!

    ושוב - תודה לך ויקי על הידע שרכשתי ממך. היה מפגש מהנה שהניב כל כך הרבה. אני בעננים שיש מישהו לצידי ביום האהבה. ט"ו באב שמח לכולםםםם !!!!!!!!

    דפנה

  • מירב בת 32 סדנת אימון 10/10

    הסדנא היתה עבורי חוויה טובה ומפרה. התכנים שעבדנו עליהם לימדו אותי הרבה על עצמי. מאוד אהבתי את האנרגיות שהיו בקבוצה. השגתי בסדא הבנה והכרות מעמיקה עם עצמי. למדתי שאני יכולה להצליח בכל דבר אם רק יהיה החלטית לגבי זה, אתמיד ואבחן מידי פעם את הדרך. דברים שידעתי אך עכשיו הם מופנמים בי. 

     

    ויקי, ריתקת אותי בגישה שלך. בדוגמאות שנתת. בכל מפגש חזרתי הביתה אומנם בשעה מאוחרת אך מלאת אנרגיות לעשייה.

    מירב

  • מאירה - סדנת אימון מציאת זוגיות לפרק ב' 02/09

    באתי לויקי במצב של קיפאון, זקוקה לשינויי ובעיקר רוצה בן זוג! מישהו שאפשר לחיות איתו ולחלוק את חיי! אמרה לי ויקי: שלום! שלום וביי ביי לחשיבה המקובעת, להרגלים המעכבים, לסטיגמות למינהן. שלום וברוך הבא להעצמה, לדימוי העצמי המחוזק, לעוצמות האישיות ורשימת הצדדים החזקים שלי. בסדנא למדתי את חשיבותו של המשוב ההדדי, עם מי שאני אוהבת ובכלל עם אנשים סביבי. למדתי להתכונן, להתייחס למטרה כפרוייקט, לפי שלבי תכנון וביצוע. לקבוע טווח זמנים למטרה. השאלה הזו "איך אני רוצה שיראו חיי עוד 5 שנים" הולכת איתי גם עכשיו. ויקי, נתת לי כלים וסידרת לי את החיים, קיבלתי כוח להתחיל ולעשות.

     תודה לך ויקי על שהשלמת ביני לבין עצמי!

     מאירה

  • מאיה - סדנא אימון מציאת זוגיות 12/09

    ויקי לא התראינו מאז הסדנא ופתאום השבוע קיבלתי מיילממך על סדנא נוספת. רציתי לשתף אותך שהסדנא שלך היתה מאוד משמעותית עבורי,יצרתי חזון שהתחברתי אליו ישר בהתרגשות, והיום אני ממשת אותו. אני חיה בזוגיות בדיוק כפי שרציתי ומצפה להולדת ביתי הבכורה.  בדיוק כמו בחזון ולפי תוכנית הפעולה.

    ממליצה עלייך בחום

    מאיה

  • אירית בת 34 - סדנא אימון מציאת זוגיות 12/09

    הגעתי לסדנא לבדוק מה אני לא עושה בסדר. הייתי בחיפושי תמידיים שהניבו דייטים ראשונים בלבד והבנתי שכנראה אני עושה משהו לא בסדר. אני רוצה לומר לך תודה, שדחפת אותי לפינה ולא ויתרת חזרת ושאלת אותי "אירית מה עוצר אותך להתחייב באמת?", "מה יעזור לך להיות בעשייה אחרת ממוקדת?". השאלות הללו כל הזמן הדהדו בי. מספר חודשים אחרי הסדנא הכרתי את יואב חצי שנה אחרי קיבלתי הצעת נישואין והיום אני מצפה להולדת בני הראשון

     

    ויקי אני רותה לומר לך תודה על התובנות, על שלא ויתרת, שהיית שם ועזרת באמת

    אירית

  • הלית בת 29 - סדנת אימון מציאת זוגיות 06/08

    ויקי את הסדנא סיימנו מזמן אך חשוב לי לכתוב שתפרסמי את התרומה שלה עבורי. יצאתי מהסדנא עם הרגשה מעולה, בעיקר שהסתכלתי על עצמי מהצד. יצאתי עם תחושת ניצחון בדרך, בדרך שאותה אני עוד אנצח. יצאתי עם בטחון בעצמי ואמונה והחלטה להיות בעשייה.  אין יום שאני לא מסתכלת על מחברת האימון שלי. קוראת תובנות שמירקרתי, איך להתנהג, איך לשנות.

    בכלמפגש בסדנא הרגשתי שהבנות תורמות לי המון,בהזדהות ולמידה והרגשתי שגם אני תורמת להן באותה מידה. הסדנא איפשרה לי מיקוד ובהירות. השתנו לי דרכי החשיבה, הרחבתי את מעגל החברים שלי, אבל התרומה הגדולה ביותר היא כמובן הבחור שהכרתי במהלך הסדנא, אני מאוהבת והפעם יודעת שזה יצליח, כל יום אני עושה שזה יצליח, והכל הולך לפי התוכנית, הזמנת החתונה בדרך אלייך.

     

    תודה על שהיית שם, שאיפשרת לי לעשות את השינוי שעזרת לי להגשים את החלום

    הלית

  • דנית בת 38 - סדנת אימון למציאת זוגיות 06/08

    אם אסכם בכמה שורות אז אומר דבר ראשון, את אדם מלא באנרגיות אופטימיות וחום, ואת זה הצלחת להעביר אליי כמתאמנת. תמיד היתה לך עוד דרך פעולה שלא חשבנו עליה, תמיד עוד נקודת מבט, בעזרת מיקוד, אמונה וחזון את מוכיחה שבאמת כל דבר אפשרי 

    תודה

    דנית

BizMakeBiz פותח ע"י