אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • זוגיות וסלסה מה הקשר?

    זוגיות וסלסה מה הקשר? בשני המקרים כדי שהריקוד יצליח, הזוגי או האחר כשהגבר מוביל והאישה מובלת
     

    קורה לא פעם שמתאמן או מתאמנת שלי חוזרים מדייט ואומרים משפט כמו "היה נחמד אבל אני לא יודע/ת לא היה שם מתח".

     

    יש נשים שיאמרו: "אם יתקשר אתן לזה צאנס".
    יש גברים שיאמרו: "לא אתקשר, היא לא בעניין".

     

    תשוקה, נמצאה כאחד המרכיבים ליצירת זוגיות טובה לאורך זמן, האם אפשר להשפיע עליה? תתפלאו כן! כשמדברים על תשוקה מדברים על המגע מול אי מגע, האש, המין, ההשתוקקות, הרצון ל.., המתח באויר והמתח בן הזכרי והנקבי. מחקר של דיוויד דיידה הוכיח שככל שגבר מחובר לצד הזכרי שלו ואישה מחוברת לצד הנקבי שלה, מתקיימת תשוקה. איך מתחברים לצד הזכרי/נקבי? איך יוצרים מתח.

     

    לנשים שבניכן: הגדירו עבור עצמכן מהי נשיות? חפשו על כך באינטרנט, שוחחו על כך עם חברות, חפשו סביבכן נשים שמבחינתכן מהוות מודל לחיקוי כנשים. קצת ממה שאני מצאתי, אישה היא רכה, עגולה, חושנית מפתה, פגיעה, אימהית ומכילה, מורכבת, עוצמתית. הליכה נשית מאופיינת באיטיות (לא קל לרוץ על עקבים), דיבור נשי מאופיין ברכות. לבוש המאופיין כנשי הוא שמלות, חצאיות, בגדים רכים, עקבים.


    לגברים שבינכם: הגדירו עבור עצמכם מהי גבריות? חפשו על כך באינטרנט, שוחחו על כך עם חברים, חפשו סביבכם גברים שמבחינתכם מהווים מודלים גבריים. קצת ממה שאני מצאתי, גבר מוביל, מנהיג, חשיבתו מאופיינת בצורה ישרה, דבר אחד מוביל לדבר אחר, תחרותי. הליכתו בטוחה אך מהירה, דיבורו, חותך אך בטוח. לבוש מאופיין כגברי, מכנסיים.

     

    חשוב לציין, השינויים התרבותיים והחברתיים בעשורים האחרונים, גרמו לנשים להיות יותר מחוברות לארכיטיפ הזכרי ולגברים להיות מחוברים לארכיטיפ הנקבי. בהרבה תחומים בחיים זה משרת אותנו, בתחום הזוגי, זה לא מאפשר לתשוקה להתקיים לאורך זמן.

     

    אימון לא עוסק רק בקריאת מאמרים ותובנות אלא, ביישום התובנות באמצעות משימות. רוצים ללמוד ליצור תשוקה אצל בני המין השני? קחו לכם כמשימה, בכל מפגש/שיחה עם בן/בת המין השני דמיינו שמוצבים שני כסאות, כיסא זכרי וכיסא נשי. אתה, הגבר, הקפד לשבת על הכיסא הזכרי, הובל את השיחה, אל תחשוש ליזום להציע מקומות לבילוי. שים לב להליכתך, שים לב לדיבורך, הובל אותה בבטחון. את, האישה, הקפידי לשבת על הכיסא הנקבי, הקפידי ללבוש לבוש נוח אך שיבליט את נשיותך. אפשרי לו ליזום, פרגני לו, אל תחששי מעוצמתך אך אל תבלבלי אותה עם חוזק.

    זכרי, גבר רוצה בסופו של דבר אישה!

    זכור, אישה רוצה בסופו של דבר גבר!

    שלכם

    ויקי

BizMakeBiz פותח ע"י